2012. január 13., péntek

Chester Street Backpackers

Nos lefoglaltam a szállást Christchurch-ben is. Két éjszakát megérkezésünk estéjére és másnap estére, valamint egy éjszakát a hazarepülésünk előtti utolsó estére. Mindhármat ugyanarra a helyre.

A választásnál természetesen az ár mellett a minél nyugodtabb, a jetlag kiheverésére legalkalmasabb környezet volt az elsődleges szempont, ezért olyan hostel-t kerestem, ami azon túl, hogy BBH vagy YHA hálózat tagja, lehetőleg ne egy 20 ágyas "dorm" legyen, hanem inkább egy kétágyas szobákkal rendelkező szállás.

Így esett a választásom BBH-s Chester Street Backpackers-re, ami amellett, hogy a tripadvisor ratingje egész jó, elég központi helyen fekszik, az egyik legolcsóbb, és mindösszesen 19 személyt képes elszállásolni. Jó lesz.


Miután felvettem a kapcsolatot a tulajdonossal, kiderült, hogy van egy, a háztól különálló épület, ami szintén kiadó, ráadásul a többi szobával megegyező áron. Sőt, a BBH klubkártyát meg is vásárolhatjuk tőle, ezért már az első naptól kezdve a discount árak játszanak. Tökéletes.

Egyetlen egy negatívumot találtam, és ez is inkább a hostel elhelyezkedéséből adódik. Ez pedig az, hogy az egyre zsugorodó red zone szélén fekszik, ezért megközelítése nem teljesen triviális. Viszont van gps, térkép és addigra ha ilyen ütemben halad a helyreállítás, már red zone sem lesz.

Az útiterv megfelelő részeit update-eltem ennek tükrében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése