2012. február 23., csütörtök

Hajrában..

Az elmúlt napok sem teltek eseménytelenül, ezeket vesszük most sorba a tovább után.

Egy kedves kollégától kaptam kölcsön frankó netbookot (msi wind u100), erre felhúztunk egy winxp-t és egy villámgyors képnézegetőt (faststone). Kicsi, gyors, könnyű, kép tárolás, valamint netezési lehetőség megoldva, ezúton is köszönjük. 

Elkészült a hitelkártya is, épp időben. Végül az OTP nyert. A kártyára egyébként kizárólag az autóbérlés miatt lesz szükség előreláthatólag, de sosem lehet tudni. Mindenesetre ártani biztosan nem fog.

A bankkártyáink országokra vonatkozó korlátozásait feloldattuk, átirányíttatuk őket a deviza számlákra, már ahol voltak ilyenjeink.

Elrendeztük az utasbiztosítást is. Szerencsére a citibankos bankkártyánkhoz egyébként is járó biztosítást minimális összegért cserébe lehet upgradelni egy egész combos kis csomaggá, úgyhogy végül ezt választottam. Csak összehasonlítás végett megjegyezném, hogy a kereskedelmi forgalomban kapható- és számunkra megfelelő utasbiztosítás fejenként 40-70 ezer forint lett volna, ezzel szemben a citis ultima csomag éves díja mindössze 10000 huf. Ezért az összegért cserébe tökéletesen ugyanazokat a szolgáltatásokat és biztosítási keretösszegeket kapjuk, mint bármely biztosítónál. 
Ettől függetlenül reméljük nem lesz rá szükség. 

A régi telefonomat easy haverom függetlenítette, így nincs akadálya, hogy Új-Zélandon vegyünk egy pre-paid simm kártyát. A három ottani szolgáltató közül a 2degrees-t néztük ki, mert lefedettsége megfelelőnek tűnik, olcsók az országon belül indított hívások, és bár a nemzetközi hívások percdíjai már nem olyan olcsók. Viszont legalább sms-t olcsón lehet küldeni majd haza. A telefonom lecsekkoltam, fogjuk tudni használni majd kinn.

Becsekkolgattam az Air Asia-s járatkora is, mind Szingapúr-Kuala Lumpur (és vissza), mind pedig Kuala Lumpur - Christchurch viszonylatokra. 
Utóbbi kivételével zökkenőmentes is volt a történet, viszont a KUL-CHC jól felhúzott. Történt ugyanis, hogy check-in végén, mikor ott tartasz, hogy pdf-be elküldené a nyomorult a beszállókártyákat.. Nos elküldeni elküldte, de a beszállókártyákról konkrétan hiányzott mindenféle vonalkód. Enélkül viszont a beszállókártya tökéletesen használhatatlan. Így nézett ki (a szenzitív adatok elmosása kivételével).

Próbáltam többször újraküldetni magamnak, sikertelenül. Próbáltam hívni a legközelebbi ügyfélszolgálatot is (UK), de nem tudtam eljutni élő emberhez, így közel 17 perc várakozás után feladtam. 
Reggel újraküldve természetesen meggyógyulta magát a dolog, én pedig szeretném azt hinni, hogy azért, mert a reklamációs e-mail-be paraszt módon azonnal cc-ztem az Air Asia-t vezető Tony Fernandez összes ismert mailcímét.

Emellett az útlevelek lefénymásolva és bescannelve, a scannelt verzió egy példánya a notin, a másik pedig a felhőben pihen.

Lassan már tényleg csak a csomagolás lesz hátra, és hogy elinduljunk. Végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése