Az út során a térképen feltüntetett helyeken fogunk leszállni-felszállni.
Az odautat és az átszállásokat próbáltam szemléltetni az alábbi kis ábrával. Az egyes színek az adott helyen/repülőn eltöltött időt jelentik. Látszik, hogy míg terveink szerint a frankfurti reptérről ki sem tesszük a lábunkat, addig Szingapúrban 2 fél és egy teljes napot (2 éjszakát) leszünk és megnézzük a várost jól. Kuala Lumpurban odafelé pedig csak azért éjszakázunk egyet, hogy másnap kipihenten indulhassunk el a Zátony felé.
Ezek után vegyük sorra, hogy Új-Zélandon mi a terv.
Déli szigeti trúváj
Leszállás után lesz egy kis jetlag kiheverés Chch-ban, majd egy megállóval átzúzunk az Arthur's pass-on nyugatra, ahol is délnek fordulunk a gleccserek felé. Utána a Haast pass-on át Wanaka-ba, majd onnan délnek fordulva Queenstown-on keresztül egészen Te-Anau-ig. Te-Anau-ból a Milfordi zsákutca következik, ahonnan irány a déli partvidék, majd a keleti parton fel egészen Oamaru-ig. A Mount Cook kedvéért teszünk még egy kis kitérőn a sziget belseje felé. Onnan ismét északkeletre, irány Kaikoura! Bálnanézegetés után irány tovább a sziget északnyugati csücske felé, a Nelson Lakes nemzeti park-on keresztül, a Farewell spit irányába, majd az Abel Tasman nemzeti park. Innen már csak a pictoni komp kikötő felé vezet az út a Marlborough Sounds-on keresztül, Picton-ból pedig elhajózunk északra autóstól jól.
Északi szigeti trúváj
Wellington-on átszáguldva irány a Castlepoint a keleti parton, ahonnan tök nyugatra fordulunk, s irány a Taranaki. Egy vulkánnál mindenképpen jobb a három, úgyhogy irány a Tongariro, s az Alpine Crossing. Innen északra vezet az út, Rotorua bűzös mocsarain keresztül a Coromandel félsziget mesés partjai következnek. Innen ismét nyugat, Auckland. Egy kicsit még pirickázunk Auckland környékén, mígnem feltesszük az i-re a pontot, az Auckland melletti Piha beach-csel, s átröppenünk Chch-ba.